Ghana part 2 - Reisverslagen van Mirte Klingeler - WaarBenJij.nu Ghana part 2 - Reisverslagen van Mirte Klingeler - WaarBenJij.nu
Ghana part 2

18 juli vlieg ik voor de tweede keer in twee jaar naar Ghana. Vorig jaar verbleef ik er 3 maanden, nu de helft. Deze zomer werk ik op de Kidz Active School om samen met de andere vrijwilligers ervoor te zorgen dat alle kindjes in de vakantie gewoon naar school toe gaan. Ik slaap in een compound, een hutje met een rieten dak.

Via deze nieuwe weblog kunnen jullie mijn reis opnieuw volgen! (Mijn oude weblog had te maken met een storing in de database en mijn weblog heeft dat niet overleefd..)

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2014

TIA

29 Juli 2014

Rondreis + suikerfeest

22 Juli 2014

Welcome back!
Mirte

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3668

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 30 September 2014

Ghana part 2

Landen bezocht: